Sectorul CIVES
 
 

RASCRUCEA : TRECUT, PREZENT SI VIITOR

Forum dedicat pledoariilor pentru Procesul Comunismului si gasirii strategiilor optime pentru materializarea lui

RASCRUCEA : TRECUT, PREZENT SI VIITOR

Mesajde V.Cojocaru » Vin Dec 26, 2008 2:59 pm

Trecutul apropiat a insemnat SPERANTA, pentru cei care au infruntat in '89 himerele trecutului cu indrazneala, crezand ca venise ziua sorocului, multasteptatul moment al izbavirii de batjocura, umilinte si dispret, ca rasarisera zorii unei lumi noi.

Din nefericire, speranta noastra de atunci nu a putut deveni realitate, adica victorie. Caci structurile comuniste s-au metamorfozat peste noapte, multiplicindu-se planificat, constituind noi formatiuni politice, uzurpind in numele democratiei institutiile statului. In momentele in care manipularea si discreditarea aparatului de propaganda a atins apogeul perfectiunii, multi dintre noi ne-am simtit singuri si tradati. Neputindu-ne invinge si supune, structurile ne-au divizat, cruda realitate a spulberat iluziile unei posibile rasturnari de situatie.

Multi, prea multi, am luat drumul pribegiei, cautind reconfort si posibilitatea de a ne realiza profesional, a trai decent, civilizat si a fi respectati la adevarata valoare. Abia atunci SPERANTA NOASTRA s-a transformat in VICTORIA LOR, o victorie care a insemnat pentru ei perenizarea in structurile puterii de stat pe care le-au uzurpat, pentru Romania distrugere sistematica, somaj masiv, umilinte fara de sfirsit . Pentru noi pribegia.

Timpul trece dar nu trebuie sa tacem

In curind se vor implini doua decenii de la revolta din '89. Ce vedem noi astazi ? Realitatea este ca structurile comuniste nu au disparut, din contra, s-au metamorfozat planificat, acaparind totul, uzurpind in numele democratiei statul de drept, alte personaje din esaloanele succesive au preluat fraiele, nu s-au schimbat decit decorurile si orchestra, partitura raminind aceiasi. Cei care am plecat in acei ani de batjocura si umilinte, am lasat un gol imens ce nu mai poate fi inlocuit sau compensat.

Vreau doar sa va amintesc ca suntem cei care am participat la rasturnarea unui regim despotic si chiar daca am fost apoi manipulati, tradati in sperantele noastre, raminem forta ce constituie o amenintare permanenta la adresa uzurpatorilor.


Prezentul inseamna o RASCRUCE. Ce facem noi astazi? Suntem resemnati ? Ne consideram invinsi ? Ne facem ca nu intelegem despre ce este vorba, nu vrem sa stim ce se intimpla, lasind pentru inca douazeci de ani destinul tarii in mina uzurpatorilor, abandonam idealurile ce ne-au unit sperantele, ne resemnam in asteptarea batrinetilor, cind, melancolici, vom ofta si repeta la nesfirsit: "De ce nu am indraznit?"


Dar DE CE am indrazni ? DE CE ar fi necesar sa ne implicam?

Fiindca abtinerea noastra ar duce la suprareprezentarea unei minoritati active, partinice a actualei clase politice ce nu se va resemna retragindu-se si lasind loc reformelor necesare, va lupta cu toate fortele sa pastreze puterea, avutiile si privilegiile pe nedrept insusite, utilizind toate resursele si structurile pe care le are la dispozitie.

Si fiindca diaspora i se poate opune ;ea are un potential intelectual-uman colosal, fiind elita intelectualitatii romanesti si in aceasta calitate, neimplicandu-se, va fi inca si mai vinovata de continuarea jafului national si de tot ce se intampla in tara, fiindca ea este in cunostinta de cauza. Fiindca ea poate face ceva. Fiindca intotdeauna si peste tot, intelectualitatea a adus, prima, schimbarea.

Implicare, autoritate si motivatie

Fireste, pentru ca cineva sa faca ceva are nevoie de doua lucruri : autoritate si motivatie.

Autoritatea, diaspora o are in calitate de cetatean roman. In plus, daca partidele din tara isi trimit reprezentantii in circumscriptiile electorale ale diasporei, oferindu-se sa o reprezinte, daca acest lucru este legal si perfect valabil, de ce nu ar fi valabila atunci si constituirea in tara a unui partid sau a unei miscari a diasporei ?

Unii dintre noi, din diaspora, indeosebi migratia temporara, vor fi nevoiti sa se intoarca acasa (deocamdata cel putin, migratia din Spania si Italia, ca urmare a crizei). Vor veni cu ceva economii, deci vor dori sa construiasca ceva cu banii si cu experienta acumulata, in tara asta. Ce vor gasi insa ? In loc de un cadru organizatoric tipic oricarei natiuni civilizate, de un stat modern, care sa le asigure dreptul la educatie, sanatate, protectie sociala, libera concurenta, vor gasi o structura organizatorica de tip medieval, dominata de baroni si oligarhi. Daca vor dori sa deschida o afacere, fiscalitatea sufocanta, nerespectarea principiului competitivitatii, nu le va permite sa o faca. Drepturile omului, specificate in Carta ONU nu le vor fi respectate, fiindca doar un stat de drept, de care beneficiaza doar natiunile civilizate, este instrumentul prin care aceste drepturi devin, din teorie, realitate. Daca vor dori sa aiba parte de un proces corect, nu vor avea parte.

Toate acestea, deoarece vechile structuri bolsevico-comuniste, transformate acum in capitalisti de cumetrie, au facut din Romania feuda lor.

O alta parte a diasporei nu este preocupata de gandul reintoarcerii, ce motivatie ar avea sa se implice ? Doar morala ?

Si in sfarsit, de ce le-ar pasa diasporenilor de un stat roman care sa-i reprezinte pe romani, nu mafia bolsevica ?

Cum actuala criza e cea mai severa din perioada interbelica incoace si se arata a fi de durata, acuta, destule imprevizibile apar la orizont. Niciodata nu strica sa stii, ca, la o adica, ai un loc in care sa te poti intoarce, un « acasa ». Acest loc nu-l vor construi altii pentru tine. Avem un astfel de loc, doar ca nu-l putem numi, acum, « acasa ». Fiindca a fost uzurpat de clicile neocomuniste ce au facut din Romania un stat de clan '' tip mafiot'', transformand-o astfel in feuda lor, perenizandu-si puterea. Sa nu lasam un loc care este de drept al nostru, sa fie, de fapt, al lor. Sa nu-l cedam lor .


Si in sfarsit, daca exista autoritate, exista motivatie pentru implicare, practic, cum s-ar putea implica diaspora intr-o intreprindere ca aceasta ?

Diaspora trebuie sa lase antagonismele si conflictele de idei care o dezbina si sa se implice la ralierea comunitatilor romane din intreaga lume intr-o LIGA (ALIANTA) POLITICA, cu principii si reguli drepte, permitind definirea unui CURENT POLITIC REFORMATOR, venind in intimpinarea aspiratiilor electoratului.

Constientizarea fortei electorale a cetatenilor ce nu se identifica cu actuala clasa pseudo-politica uzurpatoare, emanata din esaloanele vizibile sau obscure ale fostului partid unic, va determina declansarea procesului de constituire a ORGANIZATIEI CETATENESTI INITIALE ce va defini strategia de urmat pentru a recuceri statul de drept, uzurpat de neo-comunisti in numele unor legi masluite a unei constitutii aranjate si interpretate de strajerii consiliului conspirativ.


Astazi suntem la o rascruce in care putem opta : putem face ca sperantele noastre sa devina realitate, adica VICTORIE, dar numai daca nu ne vom lasa reprezentati in continuare de aceleasi partide, daca vom avea demnitatea de a ne alege propriii reprezentanti, de a ne constitui propria noastra miscare politica, pentru ca vocea noastra sa fie ascultata si respectata. Astazi, optand, intr-un sens sau altul, suntem responsabili pentru ziua de maine.

Caci, in functie de ceea ce optam noi astazi, maine insemna VICTORIA noastra, prin implicarea de astazi, sau victoria lor prin abtinerea si indiferenta noastra.

Spatiului virtual - liant a unei retele cetenesti descentralizate

Analiza spatiului virtual indica o risipire imensa a potentialului creator al romanilor. Ne lipseste veriga esentiala care sa creeze releul unei retele de comunicare, pina in prezent am ramas tributari multor conformisme si complexe de exprimare.

Ne lipsesc sursele de informare directa, necenzurata, si schimburile de idei constructive. Crearea puntilor de legatura reprezinta o necesitate absoluta in demararea constituirii acestor relee de comunicare.

Expunerea datelor face parte dintr-un proiect de informare-sensibilizare a unor segmente distincte de cetateni, propunem o participare constructiva sub deviza :

Daca nu noi, cine ? Daca nu acum, atunci cind ?

Cei ce simt ca pot sa participe la definirea proiectului de societate cu idei, propuneri, sugestii sau o implicare activa sunt invitati sa acceseze siturile ce converg in aceiasi directie de actiune :
http://www.proiectul-arche.org/2008/11/ ... ent-i.html
http://elkorg-projects.blogspot.com/200 ... ual-i.html
http://www.asymetria.org/
http://jurnalulunuivulcanolog.blogspot.com/
http://gid-romania.com/index.asp
http://www.variantacojocaru.ro
Pentru un contact initial , transmite-ti mesajele dv. pe urmatoarea adresa email , de tranzit : cojocaru_alianta_cetatenilor@ymail.com


Alesii (?) reprezinta prin definitie interesele cetatenilor care i-au investit cu putere. Deci, cetateanul are dreptul sa cunoasca cum isi onoreaza mandatul incredintat (promisiunile din campania electorala).

A fi reprezentant este o onoare, un privilegiu ce implica o datorie morala fata de cetatean si popor..

Demografie si poltică

Studiul demografiei arata ca populatia romaniei imbatrineste, natalitatea nu reuseste sa compenseze tendinta inceputa acum optsprezece ani, situindu-se la jumatate din procentul de nasteri necesar reechilibrarii demografice.

Concret, la orizontul anilor 2050 populatia va fi de aproximativ cinsprezece milioane de persoane din care seniorii vor reprezenta 40 %, activii 30 %, copii 30 %.

O enorma dilema ce nu trebuie ignorata este supravetuirea identitatii nationale in secolul urmator. Nepotii si stranepotii nostri ne vor judeca actiunile din prisma deciziilor sau a indiferentei de care dam dovada in prezent.

SITUATIA DEMOGRAFICA A ROMANIEI

La orizontul anilor 2030 populatia se va cifra la aproximativ 15 000 000 de persoane, un declin de 25 % fata de populatia actuala.
In momentul de fata, statisticile indica cu o aproximatie de +/- 3 % o populatie a ROMANIEI estimata la cifra de :21 716 835 de persoane. Etniile minoritare se cifreaza la : 1 359 756 Maghiari, 576 402 Tigani, 305 714 alte etnii. Totalul grupurilor etnice minoritare se cifreaza la 2 241 879 de persoane reprezentind doar 11 % din populatia tarii.

Populatia ca structura de virsta se prezinta astfel :
A)) Segmentul de populatie reprezentat de pensionari cu virsta intre 56 si 99 de ani este de 5 625 764 de persoane, dintre care 291 322 se afla in afara tarii (definitiv sau temporar).

B)) Segmentul de populatie reprezentat de activi cu virsta intre 18 si 55 de ani este de 12 342 250 de persoane, dintre care 5 949 924 se afla in afara tarii (definitiv sau temporar).

C)) Segmentul de populatie tinara ce nu a implinit inca virsta de 18 ani se ridica la cifra de 3 748 821 de persoane, dintre care 950 214 se afla in afara tarii (definitiv sau temporar).

Totalul Romanilor in afara hotarelor se ridica la aproximativ 7 191 460 de persoane.

D)) De precizat faptul ca in afara hotarelor traiesc populatii de origine si de etnie ROMÂNA ce se ridica la aproximativ 12 362 504 persoane, subiect pe care il vom trata ulterior intr-un studiu special (Natia Romana de pretutindeni, Dacii si urmasii lor)

Segmentele de populatie Romana autohtona cu virsta de plus de optsprezece ani, A) si B) reunite dau cifra de 17 968 014 persoane reprezentind electoratul national.

DETALIEREA SEGMENTELOR DE POPULATIE

Segmentul A) Pensionarii in numar de 5 625 764 se grupeaza astfel :
A. a1)Generatiile 1909 - 1922, cu virsta cuprinsa intre 86 si 99 de ani (octombrie 2007)
In decembrie 1989 aveau virsta intre 69 si 84 de ani, cifrindu-se la 239 701 persoane.

A. a2)Generatiile 1923 - 1930 cu virsta cuprinsa intre 78 si 85 de ani (octombrie 2007)
In decembrie 1989 acest segment avea virsta intre 60 si 68 de ani si se cifra la 1 187 307 persoane, subgrupate astfel :
A. a2a) 386 508 cadre politice si membri ai P.C.R, securitatii, armatei si administratiei.
A. a2b) 800 799 fosti detinuti politici, intelectuali, tehnicieni, muncitori .

A. a3)Generatiile 1931 - 1947 cu virsta cuprinsa intre 61 si 77 de ani (octombrie 2007)
In decembrie 1989 aceste generatii aveau virsta intre 43 si 59 de ani cifrindu-se la 2 733 054 persoane, subgrupate astfel :
A.3a) 954 387 cadre politice si membri ai P.C.R, securitatii, armatei si administratiei.

A. A3b) 1 778 667 fosti detinuti politici, intelectuali, tehnicieni, muncitori.

A. a4)Generatiile 1948 - 1952 cu virsta cuprinsa intre 56 si 60 de ani (octombrie 2007)
Aceste generatii aveau in decembrie 1989 virsta cuprinsa intre 38 si 42 de ani si se cifrau la 1 465 702 persoane, subgrupate astfel :

A. a4a) 652 897 cadre politice P.C.R. si fosti membri U.T.C., securitatii, armatei si administratiei de stat.
A. a4b) 521 483 intelectuali, tehnicieni, muncitori.
A. a4c) 291 322 de persoane in afara hotarelor.

Segmentul B) populatia activa in numar de 12 254 759 de persoane grupate astfel :
B. b5)Generatiile 1953 - 1958 cu virsta intre 50 si 55 de ani, (octombrie2007)
Acest segment avea in decembrie 1989 virsta cuprinsa intre 33 si 37 de ani se cifra la 1 836 257 persoane, subgrupate astfel :
B. b5a) 298 659 foste cadre ale P.C.R., U.T.C., securitate
B. b5b) 1 064 612 intelectuali, tehnicieni, muncitori.
B. b5c) 472 986 de persoane in afara hotarelor.

B. b6)Generatiile 1959 - 1963 cu virsta intre 45 si 49 de ani (octombrie 2007)
In decembrie 1989 aceste generatii aveau virsta intre 28 si 32 de ani si se cifrau la 1 254 759 persoane, subgrupate astfel :
B. b6a) 129 698 foste cadre U.T.C., securitate.
B. b6b) 426 537 int, teh, mun.
B. b6c) 698 524 persoane in afara hotarelor.

B. b7)Generatiile 1964 - 1973 cu virsta intre 35 si 44 de ani, (octombrie 2007)
In decembrie 1989 aceste generatii aveau virsta intre 17 si 27 de ani, cifrindu-se
la 3 479 801 persoane, subgrupate astfel :
B. b7a) 298 316 apartinind structurilor partidelor si institutiilor statului.
B. b7b) 1 426 793 fara apartanenta politica.
B. b7c) 1 754 692 in afara hotarelor.

B. b8)Generatiile 1974 - 1978 cu virsta intre 30 si 34 de ani (octombrie 2007)
Acest segment avea in decembrie 1989 virsta intre 12 si 16 ani si se cifra la 1 792 503 persoane, subgrupate astfel :
B. b8a) 168 524 apartenenta politica
B. b8b) 727 221 fara apartenenta.
B. b8c) 896 758 in afara hotarelor.

B. b9)Generatiile 1979 - 1990 cu virsta intre 18 si 29 de ani (octombrie 2007)
In decembrie 1989 aceste generatii aveau virsta intre 01 si 11 ani se cifrau la 3 978 930 persoane, subgrupate astfel :

B. b9a) 364 859 apartenenta politica.
B. b9b) 1 487 107 fara apartenenta.
B. b9c) 2 126964 in afara hotarelor.

Segmentul C) copii si tinerii sub optasprezece ani (Generatiile post decembriste) se cifreaza la 3 748 821 de persoane, subgrupate astfel :
C. c10)Generatii cu virsta intre 13- 17 ani ce se cifreaza la 1 250 709 persoane, dintre care :
C.c10a) 935 466 pe teritoriu.
C.c10b) 315 263 in afara tarii.

C.c 11)Generatii cu virsta intre 01- 12 ani ce se cifreaza la 2 498 112 persoane, dintre care :
C.c11a) 1 863 161 pe teritoriu.
C.c11b) 634 951 in afara tarii.

PROFILUL SOCIO- POLITIC AL ELECTORATULUI ROMAN
Din populatia totala a tarii de (( 21 716 835 )) (( 17 968 014 )) persoane sint electorii.
Pe segmente si grupe de populatie se remarca urmatoarele aspecte :
Segmentul (A) pensionarii ; 5 625 756 persoane.
Segmentul (B) populatia activa ; 12 342 250 persoane.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Detaliul segmentului (A) :
(A a2a) ------------------------ 386 508 persoane.
(A a3a) ------------------------ 954 387 persoane.
(A a4a) ------------------------ 652 897 persoane.
Totalul subgrupelor. --------1 993 792 persoane, reprezinta 35.44 % din electoratul pensionar, respectiv 11.96 % din totalul electoratului national, transa (( N. 1 a).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
(A a 1) ----------------------- 239 701 persoane.
(A a2b)----------------------- 800 799 persoane.
(A a3b)----------------------1 778 667 persoane.
(A a4b)----------------------- 521 483 persoane.
Totalul subgrupelor -------3 340 650 persoane, reprezinta 59.38 % din electoratul pensionar, respectiv 18. 59 % din totalul electoratului national, transa (( M . 1a)
(A a4c)----------------------- 291 322 persoane, reprezinta 5. 17 % din electoratul pensionar, respectiv 1. 62 % din totalul electoratului national, transa (( M . E.1)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Detaliul segmentului (B) :
(B b5a) ---------------------- 298 659 persoane.
(B b6a) ---------------------- 129 698 persoane.
(B b7a) ---------------------- 298 316 persoane.
(B b8a) ---------------------- 168 524 persoane.
(B b9a) ---------------------- 364 859 persoane.
Totalul subgrupelor ------ 1 260 056 persoane, reprezinta 10. 28 % din electoratul populatiei active, respectiv 7. 01 % din totalul electoratului national, transa (( N. 2a)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
(B b5b) -------------------- 1 064 612 persoane.
(B b6b) -------------------- 426 537 persoane.
(B b7b) ------------------- 1 426 793 persoane.
(B b8b) --------------------- 727 221 persoane.
(B b9b) -------------------- 1 487 107 persoane.
Totalul subgrupelor ------ 5 132 270 persoane, reprezinta 41. 87 % din electoratul populatiei active, respectiv 28. 56 % din totalul electoratului national, transa (( M . 2a)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(B b5c) --------------------- 472 986 persoane.
(B b6c) --------------------- 698 524 persoane.
(B b7c) --------------------- 1 754 692 persoane.
(B b8c) --------------------- 896 758 persoane.
(B b9c) --------------------- 2 126 964 persoane.
Totalul subgrupelor ------ 5 949 924 persoane, reprezinta 48.55 % din electoratul populatiei active, respectiv 33.11 % din totalul electoratului national, transa (( M . E. 2 ))

STATISTICA
Participarea la vot de-a lungul anilor.
20mai1990Alegeri legislative si prezidentiale.
Din totalul electoratului de 17 200 722 s-au exprimat la urne 14 826 616 electori86.19 %
*
08dec 1 991 Referendum pentru adoptarea constitutiei.
Din totalul electoratului de 17 200 722 s-au exprimat la urne 10 948 468 electori 67.03 %
*
27 sept 1992 Alegeri legislative si prezidentiale.
Din totalul electoratului de 16 380 663 s-au exprimat la urne 12 496 430 electori 76.29 %
*
03 nov 1996 Alegeri legislative si prezidentiale.
Din totalul electoratului de 17 218 654 s-au exprimat la urne 13 088 388 electori 76.01 %
*
17 nov 1996 Al doilea tur la prezidentiale.
Din totalul electoratului de 17 230 654 s-au exprimat la urne 13 078 883 electori 75.91 %
*
26 nov 2000 Alegeri legislative si prezidentiale.
Din totalul electoratului de 17 699 727 s-au exprimat la urne 11 559 458 electori 65.31 %
*
10 dec 2000 Al doilea tur la prezidentiale.
Din totalul electoratului de 17 699 727 s-au exprimat la urne 10 177 343 electori 57.50 %
*
18-19 oct 2003 Referendum Constitutional.
Din totalul electoratului de 17 842 103 s-au exprimat la urne 9 938 441 electori 55.70 %
*
28 nov 2004 Alegeri legislative si prezidentiale.
Din totalul electoratului de 18 449 344 s-au exprimat la urne 10 794 653 electori 58.50 %
*
12 dec 2004 Al doilea tur la prezidentiale.
Din totalul electoratului de 18 316 104 s-au exprimat la urne 10 112 262 electori 55.20 %
*
19 mai 2007 Referendum pentru demiterea presedintelui.
Din totalul electotatului de 18 301 309 s-au exprimat la urne 8 135 272 electori 44.45 %
*
25 nov 2007 Europarlamentare
Din totalul electoratului de 18 296 459 s-au exprimat la urne 5 370 171 electori 29.35 %
*
25 nov 2007 Referendum pentru votul uninominal propus de presedinte.
Din totalul electoratului de 18 296 459 s-au exprimat la urne 4 851 470 electori 26.51 %
*
01 iunie 2008 Alegeri locale (primul tur) (Dupa noul sistem de vot uninominal adoptat de Parlament)
Din totalul electoratului intern de 15 426 369s-au exprimat la urne 7 813 456 electori50.65 %
Propunem crearea cadrului legislativ pentru facilitarea exprsiei electorale dar și aplicarea obligatiei de a vota. Altfel dezinteresul față de vot va continua să crească.

VOTUL
Exercitarea votului este un drept dar si o indatorire a fiecarui cetatean ce este chemat la urne pentru a desemna reprezentantii ce vor dirija in numele obstii destinul tarii pe o perioada determinata..
a) Populatia se abtine sanctionind clasa politica pentru lipsa ei de coerenta ?
b) Dezinteres crescut fata de actul politic ?
c) Populatia nu se identifica prin actuala clasa politica ?
d) Populatia este in imposibilitate de a-si exercita datoria civica ?

CINE SUNT CEI CARE ACCED IN FUNCTIILE DE DECIZIE  ?

Sunt persoane ce apartin unor structuri politice ce printr-un mecanism al promotiilor interne sint desemnate sau se autodesemneaza sa candideze la o functie in stat devenind in acest mod reprezentant (al cui ?) ce beneficiaza de putere de decizie, imunitate, acces la informatii confidentiale (delict de initiat), obtinind privilegii de demnitar pe viata.

Structurile politice sint grupuri de persoane ce s-au organizat dupa criterii de influenta si apartenenta sociala (economica, politica) ce determina o ierarhie structurala vizibila sau oculta. Aceste stratificari primare au nevoie pentru a deveni credibile de aderenti ce vor creea conglomeratul numit partid.

De remarcat faptul ca un partid are in rindurile sale aproximativ zece mii de persoane intr-o ierarhie piramidala (cadrele partidului de toate nivelurile) si in general cinzeci de mii de membri simpatizanti.

Pentru a permite accesul unor membri (cadre) ale partidului la putere sau in opozitie este necesar ca aceasta structura sa obtina adeziunea cetatenilor in proportie de douazeci de electori pentru un membru de partid astfel incit un partid cu saizeci de mii de membri va obtine 1 200 000 de voturi favorabile respectiv 14.75 % din participantii la scrutin (referinta participarea din 19 mai 2007 respectiv 8 135 272 electori sau 44.45 % din totalul electorilor).

Acest rezultat va permite partidului sa acceada în parlament si în cadrul unei alianţe sa facă parte din guvern chiar dacă raportat la nivelul national nu reprezinta decit 6.56 % din totalul electoratului.

PROCENTUL DE REPREZENTARE
Electoratul national se cifreaza la 17 968 014 de electori.
50 % din electorat este reprezentat de 8 948 007 persoane.

Transa (( N.1a) 1 993 792 persoane, reprezinta 11.96 % din totalul electorilor. Transa (( N.2a) 1 260 056 persoane, reprezinta 7.01 % din totalul electorilor. Reunite impreuna se cifreaza la 3 253 848 persoane reprezentind 18. 10 % din totalul electoratului, impreuna formeaza blocul (( U.N.).
Transa (( M .1a) 3 340 650 persoane, reprezinta 18. 59 % din totalul electorilor.
Transa (( M .2a) 5 132 270 persoane, reprezinta 28. 56 % din totalul electorilor.

Reunite impreuna se cifreaza la 8 472 920 persoane, respectiv 47. 15 % din totalul electoratului, impreuna formeaza blocul (( M .I).

Transa (( M .E.1) 291 322 persoane reprezinta 1. 62 % din totalul electorilor.
Transa (( M .E 2) 5 949 924 persoane reprezinta 33. 11 % din totalul electorilor.

Reunite impreuna se cifreaza la 6 241 246 persoane respectiv 34. 73 % din totalul electoratului, impreuna formeaza blocul (( E.D.).

Blocurile (( M . I.) si (( E. D.) reunite totalizeaza 14 714 166 persoane respectiv 81.89 % din totalul electoratului.
-------------------------------- ----------------------------------------------- ------------------------
PARTICIPAREA LA VOT (Simulare la cota maxima)

Blocul (( U.N.) 3 253 848 persoane, participa in proportie de 99. 99 % cea ce reprezinta 18. 10 % din totalul electoratului.

Blocul (( M .I.) 8 472 920 persoane, participa in proportie de 70.00 % aproximativ 5 931 044 persoane, reprezentind 33. 00 % din totalul electoratului.

Blocul (( E. D) 6 241 246 persoane, participa in proportie de 1.12 % aproximativ 70 000 persoane, reprezentind doar 0. 38 % din totalul electoratului.

Totalul participantilor va fi de 9 254 892 alegatori, reprezentind 51,50 % din totalul electoratului.
------……………--------------……….-------------…………..---------………………
PROCENTUL NET CUMULAT

Blocul (( U.N.) participind in proportie de 99.99 % isi va mari procentajul de la 18.10 % raportat la totalul electoratului, la 35,15 % din voturile exprimate, deci o pondere politica importanta.

Blocul (( M.I.) participind in proportie de 70.00 % isi va mari teoretic procentajul de la 33.00 % raportat la totalul electoratului, la 64.08 % din voturile exprimate, practic insa are loc o migrare a aproximativ 1 785 708 alegatori reprezentind 19,29 % din voturile exprimate (transa (( M .1a) a blocului) favorizind blocul (( U.N.) prin aceasta migrare procentul real al blocului (( M.I.) va fi de 44.79 % iar procentul real al blocului (( U.N.) va fi de 54,44 %.

Blocul (( E.D.) participind in proportie de 1.12 % din totalul blocului, respectiv 70 000 alegatori isi va mari procentajul de la 0.38 % din totalul electorilor la 0,75 % din sufragiile exprimate.
-------------------…………----------------……………..--------------------…………..-------------
REPARTITIA INFLUENTEI POLITICE

Blocul (( U.N.) 3 253 848 persoane, cu un procent initial de 18.10 % din totalul electorilor isi va tripla practic procentul de reprezentare ajungind sa aiba un procent real de 54,44 % cea ce ii permite sa devina forta politica majoritara.
-------------……………--------------………………------------……………..---------------------
Blocul (( M.I.) si blocul (( E.D.) reunite impreuna 14 714 166 persoane 81.89 % din totalul electoratului obtin 45.54 % devenind o forta politica minoritara.
-------------…………--------------------……………….-----------…………….----------------------
Din prisma neparticiparii si abtinerii a 8 713 122 de persoane, un procent de 48,49 % din electorat, de la exercitarea dreptului cetateanului de a se exprima prin vot, are loc o rasturnare de situatie unde minoritatea devine forta politica majoritara legitimata prin procentul real obtinut.

Cita vreme acest procentaj de participare va ramine neschimbat (nu va creste cu cel putin 30 % respectiv de 2 534 499 electori). De la 9 9254 892 participanti, procent 51.50 % la 12 031 453 participanti, procent 66. 96 %) va persista aceasta situatie unde vointa si interesul unei minoritati va predomina in detrimentul majoritatii cetatenilor.

Abtinerea si neprezentarea favorizeaza o minoritate ce exclude majoritatea de la sfera decizionala a statului.

COMPOZITIA BLOCULUI (( U.N.) E1
Transa (( N. 1 a) respectiv (A.2a) (A.3a) (A.4a) 1 993 792 persoane, un segment de 11.96 % din totalul electoratului, va obtine un procentaj de 21.54 % din votul real exprimat de 9 254 892 cetateni, respectiv 51,50 % din alegatorii cu drept de vot.

Transa si subgrupele sale reprezinta (cadre de partid, administratie centrala si locala, securitate, militie, membri de partid) structurile P.C..R., cu o virsta intre 56 si 99 de ani (( in 1989, intre 38 si 83 de ani)
Sinteza : Incepind din 1990, dupa desfiintarea P.C.R.ului, nucleul dur (cadrele comitetului central, membrii adunarii nationale, ideologii, planificatorii din administratia de stat), initiatii ce detineau pirghiile de comanda si control ale sistemului comunist, aproximativ treizeci de mii de persoane, si-au restructurat ierarhia initiala adaptind-o noilor evenimente ce au bulversat spatiul geo-politic mondial si socio-politic romanesc. Noua ierarhie (trei sute de persoane) actionind pe principiul conspirativitatii totale vis a vis de media si opinia publica a adoptat strategia de acaparare a puterii politice, creind structuri omogene care au emanat apoi ca partide politice si structuri economico financiare.

Romania in 1989 nu avea datorii externe, dividentele ce le avea de incasat, fondurile bancii nationale, conturile secrete existente, adunate impreuna, se ridicau la aproximativ noua miliarde dolari. Aceste fonduri au permis initiatilor vechiului sistem sa finanteze noile structuri create si sa impuna monopolul pe noua piata a capitalului national, asimilind prin structura economico financiara creata, obiective economice de interes strategic national, resurse naturale, valori de schimb.

Structura economico financiara a devenit o corporatie la nivel national, impunind monopolul asupra tranzactiilor si asimilarii de fonduri comunitare. Constituita de aproximativ patru mii de persoane, se defineste in limbajul popular ca oligarhia financiar economica. Din aceasta structura face parte si trustul audio – vizual-presa ce detinine monopolul asupra informatiei, 95 % din media nationala). Acest trust simbolizeaza a patra putere in stat, fiind exponentul ce permite modelarea opiniei publice, anihilind orice tentativa de constientizare a opiniei de catre presa libera

Cu o pondere de 11.96 % din totalul electoratului national, fostele structuri ale P.C.R. ului au controlat, controleaza si vor continua sa –si impuna vointa in Romania chiar si dupa optasprezece ani de la caderea oficiala a comunismului, care a fost doar o cadere regizata, pentru opinia publica nationala, dar mai ales internationala.

COMPOZITIA BLOCULUI (( U.N.) E 2 si E3
Transa (N.2a) respectiv : (B. b5a) (B b6a) (B b7a) (B b8a) (B b9a) 1 260 056 persoane, reprezentind 7.01 % la nivelul total al electoratului, va obtine procentajul de 13.61 % dupa exprimarea a 51,50 % din alegatori.

Subgrupele (B. b5a) (B. b6a), sint urmasii directi si discipolii primului esalon din umbra (transa N. 1a) cei ce formeaza al doilea esalon.
Sinteza :
Sint persoane cu virsta intre 45 si 55 de ani (28 si 38 in 1989) foste cadre U.T.C., securitatii, militiei, administratiei centrale de stat, formati in anii 80 in institutiile partidului comunist, au beneficiat si de studii in occident gratie descendentei sanatoase.

Avind o adaptabilitate deosebita gratie contactului cu lumea civilizata occidentala, au reusit sa perenizeze ideologia comunista, adaptind-o de o noua maniera, ce permite perpetuarea doctrinei sub alte forme de control si influenta asupra populatiei.

Reprezinta in proportie de 50 % elita socio-economica a tarii.
----------……….-----------------…………….-----------------……………….------------------
Subgrupele (B. b7a) (B. b8a) (B. b9a), sint urmasii indirecti ai primului esalon si descendentii celui de-al doilea esalon, cu virsta intre 18 si 44 de ani (in 1989 intre 01 si 27 de ani). Menirea lor este de a prelua treptat stafeta din mers devenind al treilea esalon, cel care va permite continuitatea sistemului actual de valori neocomuniste (nepotism traditional) pina la orizontul anilor 2050. Aceste persoane sint prezente in proportii semnificative in toate partidele, institutiile statului, organizatii non guvernamentale, nu sint adeptii ideologiei comuniste ci ai doctrinei elitismului socio-economic burghez.

Cu o pondere de 7. 01 % din totalul electoratului roman, al doilea esalon si al treilea esalon aplica strategia primului esalon (din umbra) astfel incit, cu fortele reunite, 18. 10 % din totalul electoratului, vor obtine un procent triplu in urma abtinerii si neprezentarii la vot a jumatate din electorat.

Forta lor de dislocare o reprezinta coeziunea de grup si interesul comun al unei elite socio-economice, participarea la scrutin va fi in proportie de 99.99 % si vor fideliza o parte a electoratului senior (amagind-ui cu promisiuni) sa li se alature obtinind astfel majoritate si legitimitate.

COMPOZITIA BLOCULUI ELECTOR (( M . I. )) Transa (( M .1 a) subgrupele (A. a1) (A. a2b) (A. a3b) (A. a4b)… 3 340 650 persoane, reprezinta 18. 59 % din totalul electorilor, participa la scrutin in proportie de 70. %, respectiv 2 338 455 alegatori reprezentind 25,26 % din alegatorii prezenti la urne, dupa migrarea a 1 785 708 respectiv a 19.29 % din voturi in profitul blocului (( U.N.),

procentul real al transei (M. 1a) va scadea la 5.97 % din totalul sufragiilor exprimate (9 254 892) (51,50 % din totalul electorilor). -------Transa (M.1a) este constituita din pensionari cu virsta intre 56 si 100 de ani (39 si 83 de ani in1989), fosti detinuti politici (20 %) , ingineri, tehnicieni, cadre didactice (15 %) , muncitori (35 %) , tarani (30 %). Aproximativ 70 % din pensionari locuiesc in mediul rural.
-----------…………--------------………….----------------……………-----------------………….
Transa (( M .2 a) subgrupele (B. b5b) (B. b6b) (B. b7b) (B. b8b) (B. b9b)…..5 132 270 persoane, reprezentind 28.56 % din totalul electorilor, participa la scrutin in proportie de 70 %, respectiv 3 592 589 reprezentind 38,81 % din alegatorii prezenti la urne, (9 254 892) (51,50 % din totalul national al electorilor) ---------Transa (M. 2a) este constituita din populatia activa a tarii, cu virsta intre 18 si 55 de ani (01 si 38 de ani in 1989), intelectuali, ingineri, tehnicieni, cadre didactice, studenti, muncitori, tarani.

Aproximativ 1 796 294 persoane (35 %) locuiesc in mediul rural, 1 026 454 persoane (20 %) sint studentii si tinerii cu virsta intre 18 si 29 de ani (01 si 12 ani in 1989), ce se vor exprima doar in proportie de 15 %, ignorind importanta ce o are votul lor pentru remodelarea prezentului si viitorului apropiat.

Implicindu-se pot avea o putere de decizie reala, nu doar virtuala, cum este in prezent.
---………--------------……………--------------……………….---------------………………--
Aceste doua transe reunite (M. 1a si M. 2a) formeaza blocul elector intern (autohton)

(( M.I.) ce incearca sa creeze un nou curent reformator la scara nationala opunindu-se din rasputeri sistemului implementat de pseudo elita socio-economica ce detine controlul total al mecanismelor statului. Forta electorala teoretica este semificativa, blocul avind la nivel national intern 8 472 920 electori (47.15 % ) , insa pierderile datorate migrarii votului pensionarilor 1 785 708 respectiv 19,29 % din voturile exprimate si abtinerea de la vot a 30 % din electorii blocului 2 541 846 persoane, va determina un procent real de 44.79 %. Pierderile blocului reformator (( M.I.) contribuie la cresterea procentului blocului conservator (( U.N.) la 54.44 % triplindu-i practic procentul initial de 18.10 % raportat la totalul electoratului.

COMPOZITIA BLOCULUI (( E. D.) EXTERN_DIASPORA (08a)
Transa (M.E. 1, respectiv subgrupa A. 4c) Exilul (E.D.e1)….. 291 322 persoane (1.62 % din totalul electoratului) este constituit din 90 % de oameni de stiinta, intelectuali, fosti detinuti politici, dizidenti, reprezentind elita intelectuala de virsta a doua si a treia a tarii necompromisa politic.

Transa (M. E.2, respectiv subgrupele (B. b5c) (B. b6c) (B. b7c) (B. b8c) (B. b9c) formeaza segmentul migratiei definitive 30 % si temporare 70 %, este estimat la :

5 949 924 persoane 33.11 % din totalul electoratului, cu virsta cuprinsa intre 18 si 55 de ani se grupindu-se astfel :
(E.D.e2).15 % …migratie de lunga durata sau definitiva 20 - 30 de ani 892 488 persoane
( E.D.e3)…25 %.........migratie de durata medie 10-15 ani 1 487 481 persoane ……
( E.D.e4)…27 %.........migratie de durata scurta 2 -5 ani 1 606 479 persoane ……
( E.D.e5)…33%..........migratie scurta durata (sezoniera) 1 963 474 persoane……
……………………………….
Profilul social :
(5 % ……..oameni de stiinta, intelectuali, doctoranzi). (25 %.......ingineri, tehnicieni, specialisti, universitari). ………(65 %....muncitori.) ………… (5 % pleava societatii Romane, cei care dau imaginea negativa, pata ce iese prima in evidenta !)
………………….…………………………
Prezenta DIASPOREI la urne este de ordinul a 0,38 %, aproximativ 70 000 persoane, reprezentind un procent de 0,75 % din alegatorii prezenti la urne.
Explicatia : ………. Lipsa infrastructurilor necesare la nivel consular nu permite manifestarea dreptului democratic al cetateanului de a-si exercita vointa.

Aceste aspecte nu se vor schimba in viitorul apropiat sau niciodata, fiindcă cele 6 254 426 persoane din exil si diaspora reprezinta 34.73 % din totalul electoratului, cea ce constituie un pericol grav la adresa clasei politice din Romania.

Votul exilului si diasporei, in proportie de 70 % (4 378 098) persoane, in cazul mentinerii birourilor de vot deschise timp de o saptamina, ar bulversa scena politica.

(*)Cifra alegatorilor se va ridica la 13 632 990 persoane 75. 87 % din totalul electoratului, astfel incit procentele reunite ale blocurilor ((M .I.) si (( E.D.) se va cifra la 8 523 434 alegatori, reprezentind 62.84 % din electoratul prezent la urne, o larga majoritate ce permite rasturnarea legitima pe cale democratica a structurilor actuale.

Blocul (( U.N.), (structurile neo-comuniste) in aceasta configuratie cu 3 253 848 alegatori certi, vor obtine 23. 99 % procente, cea ce reprezinta o proportie ce se apropie de realitate la scara nationala.
Daca adaugam si migrarea votului pensionarilor din blocul, ((M.I. 1 785 708 alegatori, 13.16 % procente) atunci vor obtine un procent real cumulat de 37.15 % din sufragiile exprimate.

(**)Crearea de noi centre de vot este iluzorie, clasa politica actuala, unita in cauza comuna de, mentinere a dominatiei si privilegiilor mostenite, nu are in vedere posibilitatea reformarii structurilor de stat de partid sau a structurilor satelite puterii.

In citiva ani, progresiv migratia temporara (trei milioane de persoane) va reveni in tara din prisma multor inconveniente si constringeri dar mai ales din contextul evolutiei socio-economice a spatiului European.

Deocamdata astazi populatia Romaniei nu poate practic sa-si decida destinul, chiar daca reprezinta 80 % din electorat, raminind nereprezentata in stat, fiind tributara unei caste minoritare interesate.

Prezenta la vot la alegerile locale din 01 iunie2008

Electoratul intern inscris pe liste se cifreaza la 15 426 369 electori.

Prezenta la vot a fost de 7 813 456 electori, respectiv 50,65 % din totalul electoratului inscris la alegerile locale (excluzind exilul si diaspora).

Comparativ cu 18 296 459 electori inscrisi pe 25 nov 2007 la europarlamentare si referendumul pentru votul uninominal pur, rezulta ca diaspora este evaluata la cifra de 2 863 276 electori potentiali.

Rezultatul votului din 01 iunie a.c.
PD-L 2 217 509 voturi, 28,38 % din votanti, respectiv 14,37 % din totalul electoratului intern.
PSD 2 205 531 voturi, 28.22 % din votanti, respectiv 14.29 % din totalul electoratului intern.
PNL 1 457 270 voturi, 18.65 % din votanti, respectiv 9,44 % din totalul electoratului intern.
UDMR 419 028 voturi, 5,26 % din votanti, respectiv 2,71 % din totalul electoratului intern
.++.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+..+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.
Sub pragul electoral,
PCons 262 946 voturi, 3,30 % din votanti, respectiv 1.70 % din totalul electoratului intern.

TENDINTA MIGRATIEI SEZONIERE SI DE SCURTA DURATA
Din studiul initial, interpretarea indica aspecte pesimiste privind o evolutie pozitiva a scenei politice pentru urmatorii doi-trei ani, (2011), raportul de forte la reprezentare nu va permite o schimbare radicala a elitei politice si iata de ce :

Tendinta migratiei sezoniere este de a reveni pe meleagurile natale in urmatorii doi-trei ani (1 963 474 persoane, migratia sezoniera (E.D. e5), insa pentru viitoarele confruntari electorale 2008 si 2009 nu vor putea sa-si aduca aportul la echilibrarea raportului de reprezentativitate, ci abia in 2012 la alegerile legislative va putea sa modifice timid raportul de reprezentare, participind la vot in proportie de..85 %............( 1 668 953 persoane), astfel incit totalul participantilor se va ridica la

10923 845 persoane,.respectiv 60, 79 % din totalul electoratului, care este de …17 968 014 ..electori.
Grila de influenta va fi urmatoarea : Blocul (U.N. structurile fostului P.C.R. si actualele structuri satelite 85 % din partidele politice) cu 3 253 848 aderenti si migratia a 1 785 708 din votul pensionarilor, va totaliza 5 039 556 persoane reprezentind 46,13 %

din electoratul prezent la urne. Blocul (M.I. reformatorii si migratia sezoniera revenita) 5 814 289 persoane reprezentind… 53,02 %...din electoratul prezent la urne,

reunit cu votul diasporei 70 000 persoane..0,75 % ..din electoratul prezent la urne, va determina un procent real cumulat de blocurile (M.I.) si (E.D.) de 54.86 % din electoratul prezent la urne. In aceasta configuratie se poate obtine o majoritate parlamentara ce va echilibra balanta in …2012.. permitind aplicarea reformelor.



Reintoarcerea migratiei de scurta durata 2-5 ani, va contribui la inclinarea balantei in sfera decizionala a statului abia in..2014… ( prezidentiale) si efectiv in…2016…… .. ( legislativele), abia atunci cu participarea a …1 606 479 persoane revenite pe teritoriu si care se vor prezenta la urne in proportie de...85 %...( 1 365 507 persoane) se va putea modifica grila de reprezentare.

Totalul prezentilor la urne se va ridica la..12 289 324…68,39 % ..din totalul electoratului, procentul de reprezentativitate al blocului (M.I.reformator, 7 179 796 persoane) reunit cu procentul diasporei, se va cifra la..59.78 % … procentul blocului (U.N.structurile actuale) va fi de40.21 %.
……………………………………………………………………………………….
Migratia de medie si lunga durata (10-30 de ani) si Exilul …2 671 293..persoane, reprezinta forta electorala ce poate rasturna raportul de forte definitiv si fara drept de replica in favoarea unei reforme profunde a societatii, participind in proportie de 85 % (2 270 597 persoane) cifra alegatorilor va fi de…14 802 010..alegatori..82.38% din electorat, ceea ce permite depasirea barierei de 50 % plus 1, cifra alegatorilor blocului reformator (M.I.) va ajunge la …9 762 455 ..persoane, depasind astfel jumatate din electorat (8 984 007) ………………….Aceasta simulare nu a luat in calcul scaderea electoratului peste trei sau opt ani, deci, procentul populatiei poate varia in degresie de aprox 4.7 %, insa nu va scimba calculul initial, doar procentele se vor reajusta dupa cifra totala a electorilor potentiali.

PSEUDO-REFORMATORII (!?!)
Procentul se ridica la..15 % …din clasa politica actuala, fosti membri ai P.C.R.ului cu functii secundare in aparatul de partid si intelectuali, nefiind compromisi in perioada tranzitiei prin afaceri oneroase si interese de clan, reusind sa se demarce de vechile structuri ce au continuat si continua sa controleze mecanismele puterii in stat prin marionete plasate in institutiile statului.

Aproape 80 % din aceste persoane fac parte din segmentul de virsta cuprins intre …45 …si..55…de ani (in 1989 aveau virsta cuprinsa intre…28 si 38 de ani, subgrupele Bb5a…si..Bb6a..( 16 000 persoane). Dupa criteriul virstei avute in decembrie.1989, indoctrinarea lor a fost partiala, fapt ce le-a permis sa se adapteze noilor evolutii umane a societatii, creind un curent de opinie novator, opus, conservatorismului transpartinic al elitelor socio-financiar-politice ………………………..Acest segment reformator are avantajul de a cunoaste sistemul din interior, structura, ierarhia, relatiile obscure, influenta unor grupuri asupra institutiilor statului, constituind un atuu foarte important in perspectiva evolutiei ulterioare a evenimentelor.

Generatiile intre 1964 si 1973, in jur de..4 000 ..persoane, cu virsta..35..si..44..de ani (in 1989 aveau virsta intre …17..si..27..de ani) formeaza nucleele tinere ale curentului reformator. Aceasta evaluare a luat in calcul persoanele implicate efectiv si facind parte din clasa politica actuala, a nu se confunda cu simpatizanti sau alegatorii aspect complet diferit. …….. Clasa politica actuala si numesc, partidele politice, organizatii de tineret, structurile oculte ale corporatiei economico-financiare, numara in jur de o suta de mii de persoane. ……Segmentul ce constituie acest amalgam de interese financiar- politice si structurile oculte care au permis perenizarea si consolidarea noului sistem de influenta in statul de drept, formeaza clasa politica dura, iar o parte a organizatiei corporatiste financiar-economice, oligarhia, (doua mii de persoane, constituie ierarhia decizionala a partidelor.
V.Cojocaru
 
Mesaje: 8
Membru din: Lun Noi 17, 2008 8:22 am
Localitate: Ille de France

Înapoi la Pledoarii si strategii

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

cron
<<< Piata Universitatii 2009