Sectorul CIVES
 
 

Apel

Dedicat discutiilor despre "Procesul comunismului, contrarevolutiei si tranzitiei criminale" si lansarii unor proiecte de tip stand de prezentare, sinteza problematica sau forum

Apel

Mesajde Ioan DRIMUS » Lun Noi 17, 2008 6:21 pm

Declaratie de Razboi pe Internet
DECLARATIE DE RAZBOI PE INTERNET

Blogosfera, 17.11.2008

I.MOTIVELE CARE AU STAT LA BAZA FORMULARII DECLARATIEI DE RAZBOI PE INTERNET

1.1 Grupuri de interese din Romania au tradat Revolutia si apoi Democratia. Ele au creat o ordine sociala care nu este straina de gloantele «teroristilor» din decembrie 1989 si de ciomagele minerilor. Indivizi corupti, aparati de lege explicit sau prin omisiune, au ajuns stapani peste averea romanilor actionand grosolan dar eficient pentru EI.
Favorizand grupurile de interese care i-au sprijinit sa ajunga “conducatori” multi dintre beizadelele devenite prin alegeri organizate de EI (CAND,CUM si CU CINE le-a convenit) «reprezentantii poporului» au fost nu numai tradatori de popor (punand interesul personal si de grup inaintea interesului general) dar si prosti administratori:

1. Sanatate: bolnavi spitalizati cate doi in pat, lipsa de aparatura si medicamente, mizerie, insecuritatea muncii
2. Invatamant: nivel din ce in ce mai scazut de pregatire, insecuritate in scoli, coruptie
3. Ordine publica: insecuritate in casa, pe strazi, ca sofer. Organizatiile de tip mafiot si-au marit periculos de mult sferele de influienta si tupeul de a actiona
4. Mediu: s-au defrisat ilegal suprafete imense de padure, apa de la robinet este nesanatoasa, aerul pe care il respiram este toxic etc.

1.2 Constitutia si legile acutuale din Romania permit «alesilor» sa transforme mandatul de reprezentare in mandat de stapani aroganti care nu sunt obligati sa dea socoteala poporului care i-a ales prin vot si in numar din ce in ce mai mare prin absenta de la vot.
Romanii nu pot sa aleaga. A alege inseamna a hotara in cunostinta de cauza:

* CINE dintr-un grup de indivizi nominalizat de partide este cel mai potrivit sa decida in interes general (si nu al grupului care l-a propus)

* CE se face cu banii colectati prin taxe si impozite intr-o gramada mare (numita bugetul de stat - alegeri parlamentare si indirect numirea guvernului) si in gramezi mai mici (numite bugete locale - alegeri locale).
* CAND: Mandatul de reprezentare este fixat de Constitutia 2003 la 4 ani netulburati (nu se prevad responsabilitati si sanctiuni pe durata mandatului pentru cei care nu isi respecta promisiunile electorale sau favorizeaza interese de grup). Curtea de conturi nu isi face treaba favorizand interese de partid.

CINE sunt candidatii cu sanse reale sa faca legile pentru romani hotarandu-le soarta,este stabilit de conducerile partidelor politice impreuna cu finantatorii campaniilor electorale care sunt in general membrii ai unor grupuri de interese. Asa cum este conceputa actuala lege electorala , independentii reali - persoane care nu sunt propuse de partide si nici nu au partide in spate - au sanse practic nule.
Votantul afla in general numele candidatilor si progranul de guvernare al partidului cam cu 30 zile inainte de data la care trebuie sa voteze. Informatiile despre candidati sunt oferite de posturi de televiziune si radio, ziare, firme de publicitate etc. ai caror patroni sunt implicati in politica. Imaginea celor ce candideaza ajunge la votant contrafacuta conform intereselor patronilor din mass media si a celor ce ii platesc pe acestia pentru a-l face pe votant sa nu stie in momentul votului CINE sunt in realitate cei pe care ii voteaza. Cateva partide politice speculeaza situatia de pe campul luptei politice si incearca sa pacaleasca votantul propunundu-i sa aleaga persoane publice: actori, sportivi, cantareti etc., persoane care in marea majoritate a cazurilor nu au pregatirea necesara realizari scopului pentru care cetateanul voteaza.
Ordinea sociala existenta in Romania il impiedica pe votant sa aleaga CINE va stabili pentru el politicile economice si sociale.
CINE face parte din guvern nu se hotaraste prin vot ci este hotarat de partidele politice dupa ce se numara cati actori, cantareti, sportivi,au fiecare in parlament.
Grupurile de interese vor sa-si rotunjeasca total puterea si sa hotarasca ele CINE va fi primul ministru ignorand ca acesta trebuie numit de Presedinte conform Constitutiei.
VOTUL este singurul moment in care Constitutia da cetateanului dreptul sa hotarasca ceva. Acest drept este incalcat de guvernantii organizatori de alegeri care blocheaza prin masuri organizatorice partinice participarea la vot a:
-romanilor aflati la munca in strainatate si care nu au rezidenta
-studentilor din camine
-bolnavilor din spitale
-turistilor, etc

1.3 Ordinea sociala din Romania este astfel stabilita ca cetateanul sa nu hotarasca pe fond nimic. El este pacalit, inselat, fortat sa isi cedeze puterea. In Romania nu exista democratie ci numai institutii specifice democratiei care nu servesc cu prioritate interesele generale.
Cetateanului ii este interzis de Constitutia 2003 sa hotarasca pe CE sa fie cheltuiti banii stransi din impozite si taxe si cu ce rezultate. Articolul 69 din Constitutie enunta : «(1) In exercitarea mandatului, deputatii si senatorii sunt in serviciul poporului si (2) Orice mandat imperativ este nul» . Votantul este pacalit de partide si candidati cu promisiuni pe care nu au nici o obligatie sa le duca la indeplinire. Guvernantii nu raspund si nu dau anual si la sfarsitul mandatului un decont al guvernarii.
Promisiunile electorale devin din ce in ce mai nerusinate si inlocuiesc programe fundamentate facute de specialisti.

1.4 Separatia puterilor in stat nu este dublata de RASPUNDERE prevazuta clar in Constitutie si legi.
Sistemul legislativ romanesc creaza, din cei ajunsi prin vot la putere, niste imuni iresponsabili care pot abuza societatea, fara sa suporte consecinte legale.
Guvernul nu este obligat sa faca anual decont al guvernarii: cati bani a avut, cati a cheltuit, pe ce i-a cheltuit si cu ce rezultate. Curtea de conturi nu este in slujba romanilor ci a grupurilor de interese care ii numesc conducerea.
Parlamentarii nu raspund daca dau legi care sa favorizeze grupuri de cetateni (oligarhi) in defavoarea masei de votanti (vezi scutirea de datorii si privatizarile care au imbogatit pe unii peste noapte in defavoarea stapanilor de drept ai bunurilor privatizate).
Judecatorii nu raspund daca refuza sa ii pedepseasca pe cei vinovati de furt in dauna avutului alegatorilor.

1.5.Nu exista egalitate de sanse si romanii nu sunt egali in fata legii
In Romania LEGEA, pornind de la Constitutie pana la Ordonante de Guvern, este astfel facuta incat ROMANII nu sunt egali prin lege in fata legii. Daca cetateanii obisnuiti nu isi platesc taxele si impozitele legea prevede pedepse clare si severe. Daca reprezentantii cetatenilor isi inseala alegatoriii favorizand interese de grup in dauna interesului general legea nu prevede nici o pedeapsa. Un cetatean care nu isi plateste intretinerea la bloc, pentru ca nu are suficienti bani cu care sa acopere si salariile imense de la regiile si agentiile de stat este obligat de sistemul juridic, prin proceduri clare, sa raspunda pentru neputinta sa (executori judecatoresti, politisti gardieni publici, politia comunitara, firme private de recuperare). Pentru el nu exista nici un fel de prevedere legala care sa-l ajute sa-si plateasca datoria. In schimb pentru grupuri de interese cu datorii de milioane sau sute de milioane de euro fata de statul roman LEGEA (facuta si votata de oamenii “sponsorizati”) a hotarat scutire de datorie urmand ca implicit ea sa fie platita tot de cetateanii care nu au suficienti bani sa isi plateasca datoria la intretinere. Tot legea stabileste ca cetateanul nu trebuie sa fie consultat daca este de acord sa plateasca datoria LOR.
Cetateanul isi pierde orice drept de a interveni in sistemul decizional din societate imediat dupa ce voteaza, el dispare din sistemul decizional fiind inlocuit de «reprezentanti» aserviti grupurilor de interese.

LUAND ACT DE REALITATEA CELOR DE MAI SUS SI INCAPACITATEA CLASEI POLITICE ROMANESTI SA SE REFORMEZE PENTRU INLATURAREA DICTATURII GRUPURILOR DE INTERESE SI CONSTATAND INLATURAREA PROGRAMATA A CETATENILOR DE LA LUAREA DECIZIILOR, NOI CETATENI ROMANI AI BLOGOSFEREI DECLARAM RAZBOI TOTAL PE INTERNETNET CLASEI POLITICE ACTUALE DIN ROMANIA!

II.SCOPUL RAZBOIULUI PE INTERNET

Prezenta declaratie de razboi pe net se face in paralel cu invitatia tuturor romanilor de a merge la vot si este o cale paralela pentru obtinerea de drepturi care nu se va opri oadata cu terminarea votarii.

2.1 SCOPUL IMEDIAT ESTE ATENTIONAREA PARTIDELOR CA NU ACCEPTAM SA FIM TRATATI CA O MASA IMBECILA SI CA DORIM SA PARTICIPAM CAT MAI DIRECT LA ELABORAREA LEGILOR INTR-UN SISTEM SOCIAL DIN CE IN CE MAI DESCENTRALIZAT
Apreciem ca participarea la vot ar creste semnificativ daca candidatii care si-ar pune la dispozitia mass-media acordul cu demisia de onoare daca:
-vor exista cetateni care sa dovedeasca acte de favoritism (tradarea interesului general in favoarea interesului de grup)
-nu isi vor indeplini promisiunile importante facute in campaniaelectorala

2.2. SCOPUL PE TERMEN DE UN AN
2.2.1 Modificarea Constitutiei pana la sfarsitul anului 2009 in sensul
-stabilirii de responsabilitati concrete si sanctiuni pentru toti functionarii publici si “alesi” mergand pana la demiteri sau dizolvari.
-Propuneri legislative posibil de facut de minim 10.000 cetateni ce urmeaza a fi analizate de grupuri de juristi organizate corespunzator in asa fel ca discutarea legii in parlament sa se faca in maxim 30 zile de la data trimiterii propunerii. Propunerile pe net in conditii de identificare a semnatarilor sa fie admise.
-Referendum pe net pentru articolele din Constitutie.
-Alesii sa devina functionari publici cu salariu stabilit in campania electorala
-Comisiile de specialitate ale Parlamentului sa fie alcatuite din specialisti numiti pe baza de concurs
-Birourile teritoriale locale acum formale sa fie inlocuite de birouri cu functionari publici care sa preia petitiile cetatenilor din circumscriptia electorala respectiva si calculatoare pentru referendumuri locale si centrale.
-Infiintarea prin Constitutie a unei Institutii publice a petitiilor care dupa analiza vor duce la sanctionarea celor vinovati si remedierea situatiei. Petiitiile on line vor fi luate in consideratie.
2.3.SCOPUL PE TERMEN PANA LA 4 ANI
-Modificarea Constitutiei cu prevederi privind descentralizarea
administrativa si impingerea luarii deciziei cat mai aproape de cetatean
-Modificarea de catre institutii specializate a tuturor legilor existente cuajutorul programelor de specialitate in vederea
inlaturarii legilor suprapunerilor, neclaritatilor, neconstitutionalitatii, normelor de aplicare mai voluminoase decat legile si a eliminarii legilor care favoritizeaza interesele de grup
-Modificarea legilor ce privesc informarea si participarea la luarea deciziilor a cetatenilor. Ministerele si primariile sa fie obligate sa tina cont de dezbaterile publice de pe internet.

ACTIUNI ORGANIZATORICE:
1.Grupurile de forumisti care vor sa adere la actiune vor posta prezenta Declaratie de razboi pe FORUMUL lor si vor face modificarile pe care le cred de cuviinta.
2.Prezenta declaratie de razboi cu modificarile fiecarui grup va fi trimisa pe internet de forumisti catre Presedintie, institutiile centrale ale statului, tuturor candidatilor in prezentele alegeri, partidelor politice, mass media etc.
3.Forumistii vor face propuneri pentru actiunile ce vor fi intreprinse in cadrul acestui razboi pe internet si vor actiona independent pentru atingerea scopurilor.
Actiunea nu poate avea rezultate decat prin effort voluntar colectiv.

Sursa:
http://forum.realitatea.net/showthread.php?t=25058
Ioan DRIMUS
 
Mesaje: 164
Membru din: Dum Mar 23, 2008 11:36 am
Localitate: Paris Franta

Înapoi la Discutii generale, probleme semnalate, incubator de proiecte

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

<<< Piata Universitatii 2009