Sectorul CIVES
 
 

Pozitia UMRL

Forum:
Doua state romanesti - qui prodest!?
Reflectarea discutiilor de la:
www.pro-unire.go.ro si http://groups.yahoo.com/group/Pro-Unire

Moderator: o.brega

Pozitia UMRL

Mesajde administrator » Mie Apr 29, 2009 10:17 pm

U M R L

UNIUNEA MONDIALĂ A ROMÂNILOR LIBERI


Când Germania şi Rusia au denunţat oficial Pactul Ribbentrop-Molotov şi Protocolul Secret al acestuia, România a fost singurul din statele lezate care nu şi-a exercitat suveranitatea politică şi teritorială asupra spaţiului răpit de URSS în urma partajului care a declanşat al Doilea Răsboi Mondial. Acest abandon se datoreşte comuniştilor înscăunaţi de Gorbaciov pentru a asigura după eliminarea lui Ceauşescu menţinerea ţării noastre sub dominaţia sovietică.

Astăzi situaţia României s’a schimbat. Autorii treădării din 1991 nu mai ocupă funcţii în stat, Pactul de la Varşovia a dispărut o dată cu URSS şi România a devenit membru al Alianţei Nord Atlantice. Recent, Preşedintele în exerciţiu a înfierat totalitarismul marxist în termeni preluaţi din definiţia pe care i-o dăduse Rezistenţa Democratică: “Comunismul este expresia politică a crimei organizate, deoarece mijloacele la care recurge pentru a cuceri, exercita şi păstra puterea - asasinatul, jaful şi frauda - cad sub incidenţa codului penal.”

Sistemul oficial abolit în România la 22 Decembrie 1989 dăinuie încă în ţara noastră. El este în vigoare acolo unde mai domneşte ordinea instaurată de partajul teritorial de la 23 August 1939. Evenimentele din ultimii ani au dovedit comunităţii internaţionale că pretinsul stat moldovenesc este relicvă desuetă a Pactului Ribbentrop-Molotov, o creaţie politică artificială a cărei menţinere împotriva voinţei propriei populaţii este manifestarea anacronică a satelizării ca formă de colonialism specifică totalitarismului.

Faptele care se desfăşoară acum peste Prut îl obligă pe Preşedintele Băsescu să le dovedească românilor că crede cu adevărat în cele susţinute de Domnia Sa în declaraţia solemnă, făcută în numele naţiunii pe care o reprezintă şi în prezenţa ambelor Camere ale Parlamentului, cu privire la comunism. Sălbăticia represiunii de la Chişinău şi metodele folosite împotriva opoziţiei, care le amintesc opiniei publice şi factorilor politici mineriadele lui Ion Iliescu, îi oferă României cel mai propice prilej pentru a reveni asupra „ocaziei pierdute” din 1991 şi a repara daunele produse de actul de înaltă trădare comis prin recunoaşterea statului de la Chişinău.
Pentru poporul român de pe ambele maluri ale Prutului nu există decât un singur stat românesc şi unica soluţie a problemelor moştenite de la Pactul Ribbentrop-Molotov este repspectarea voinţei românilor de a trăi uniţi în graniţele acestui stat unic.

A venit momentul ca Şeful statului să săvârşească al doilea pas deciziv în direcţia rupturii cu trecutul totalitar, ducând mai departe ceea ce a făcut prin declaraţia privitoare la comunism. În acest sens, trebuie să deie cât mai grabnic o proclamaţie prin care să li-se adreseze, deopotrivă, tuturor românilor şi întregii comunităţi internaţionale. Această proclamaţie trebuie să fie motivată de un potenţial de dreptate indiscutabil şi să fie întemeiată pe o argumentare care să nu poată fi contestată; ea tzrebuie să fie redactată în termeni a căror demnitate solemnă să-i impresioneze în mod durabil pe toţi cei cărora le aduce la cunoştiinţă îndreptăţirea României la deplina restabilire a drepturilor de care a fost spoliată prin aplicarea partajului prevăzut de Protocolul Secret al Pactului sovieto-german din 23 August 1939. Proclamaţia trebuie să cuprindă şi modalităţile pe care statul român le are în vedere pentru soluţionarea problemelor pe care le ridică.

A) Temeiurile care îndreptăţesc acţiunea României:
1) Caracterul vădit artifical, de creaţie a altui stat, a pretinsei „statalităţi a Moldovei”, a cărei singură menire este să mascheze o dominaţie străină, dat în vileag de brutalitatea ordinii terorist poliţiste care asigură perenitatea regimului de la Chişinău;
2) Principiile de drept cuprinse în Charta ONU şi actele adiţionale ale acesteia (Declaraţia Universală a Drepturilor Omului, Protocolul relativ la Crimele împotriva Umanităţii,etc.)
a) Dreptul imprescriptibil al oricărei naţiuni de a trăi unită în graniţle unui singur stat;
b) Modificarea alcătuirii etnice a unui teritoriu, prin deportarea autohtonilor şi colonizarea de alogeni, reprezintă un act de genocid şi constituie o crimă contra umanităţii asimilabilă rasismului;
c) Destructurarea factorilor constitutivi ai identităţii naţionale, alterarea sau alienarea acestora, precum şi orice încercare de a substitui determinanţilor solidarităţilor spontan-naturale care motivează sentimentul de apartenenţă la comunitate a indivizilor, solidarităţi artificiale-instituite reprezintă un act de genocid şi constituie o crimă contra umanităţii asimilabilă rasismului;
3) Principiile fundamentale ale democraţiei adoptate de dreptul internaţional:
Nicio modificare de frontieră nu poate avea loc fără prealabila consultare şi acordul liber consimţit al populaţiei care trăieşte pe teritoriul care face obiectul transferului de suveranitate prevăzut;
4) Prima declaraţie dată în numele Naţiunilor Unite după conferinţa interaliată din Bahamas, în 1942, preciza că „Acest conflict se va termina fără anexiuni teritoriale. Frontierele consacrate de tratatul de pace vor fi cele internaţional recunoscute la 1 Septembrie 1939, data declanşării răsboiului.”
B) Modalităţile prevăzute de România pentru redobândirea suveranităţii politice şi teritoriale asupra regiunilor de care a fost spoliată în urma Pactului Ribbentrop-Molov.
Revenirea teritoriilor însuşite prin rapt de Rusia sub suveranitatea României trebuie să se înfăptuiască de aşa manieră încât conformitatea procedeelor folosite cu principiile şi normele dreptului internaţional şi ale democraţiei să confere realiprii lor la ţara de la care au fost smulse caracterul definitiv pe care-l aduce în această materie recunoaşterea comunităţii internaţionale.

Modalităţile pe care Preşedintele Băsescu trebuie să le propună sunt următoarele:
1) Organizarea unui referendum simultan desfăşurat pe toate teritoriile locuite de români (inclusiv Transnistria, al cărei caracter românesc a fost recunoscut de Rusia înainte ca românii să constate că este majoritar locuită de români, în timpul ultimului Răsboi Mondial), cu singurul scop de a determina dacă da, sau nu, românii vor să se unească în graniţele unui singur stat;
2) Acest referendum trebuie să fie organizat de către forurile internaţionale abilitate să intervină cu prilejul a unor astfel de opraţii (Comitetul ONU pentru decolonzare, Comisia Mandatelor şi a Protectoratelor);
3) Desfăşurarea prealabilă ţinerii referendumului a unei forţe internaţionale de poliţie, care să asigure regularitatea procesului de vot, responsabilă numai faţă de autorităţile internaţionale mandatate cu organizarea şi supravegherea referendumului.


Ion Varlam

Secretar-general (Intl).


Bucureşti 12 Aprilie 2009.
administrator
Site Admin
 
Mesaje: 482
Membru din: Dum Oct 31, 2004 4:14 pm

Înapoi la Basarabia si Bucovina

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

cron
<<< Piata Universitatii 2009